printe      

Kjøpsbetingelser

Gjennom å handle hos oss, aksepterer og godkjenner du som kunde samtidig alle gjeldende betingelser.

Priser:
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva.Vi tar forbehold om prisendringer i forbindelse med devaluering, valutasvingninger eller momsendringer. Vi tar også forbehold om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel.

Tilgjengelighet:
Dersom vi ikke har varen din inne, vil du motta en e-post om dette. Da kan du velge om du vil kansellere ordren av den varen eller la den stå som en restordre. Vi betaler portoen for en eventuell restordre.

Frakt og levering:
Pakkeprisene er inkludert porto. For enkeltbestillinger kommer porto i tillegg. Du betaler kun Postens portotakster, ingen ekstra gebyrer eller oppkrav.

Alle bestillinger sendes 1-2 virkedager etter bestilling (mandag-fredag). Du vil motta en e-post når din ordre er sendt. Dersom forsendelsen din er sendt som pakke, vil e-posten også inneholde sporingsinformasjon slik at du kan følge med på hvor pakken befinner seg.

NB! Det er viktig at e-postadressen du oppgir er korrekt, slik at du kan motta denne e-posten og eventuelt andre e-poster dersom vi behøver å kontakte deg.

Betaling:
Noen dager etter at du har mottatt vaskenøttene, vil du få en e-post med din faktura som elektronisk pdf-vedlegg. Dette gjør vi for å spare miljøet for unødvendig papirbruk.

Angrerett og retur:
Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 14 dager. Vi sender angrerettskjema på e-post. Hvis du ønsker å returnere varer til oss er det viktig at du fyller ut angrerett-skjemaet og sørger for skikkelig emballasje. Finner du ikke igjen e-posten med angrerettsskjemaet kan du ta kontakt med oss.
Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss.

Feil eller manglende leveranser:
Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. Sjekk den vedlagte informasjonen om det er varer som er restnotert før du kontakter oss. Send oss e-post på vaskenott@outlook.com og skriv på fakturanummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg.

Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen.

Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også du kontakte oss så snart som mulig. Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i, vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.

Personsikkerhet:
Vi lagrer ingen andre opplysninger om kunden enn det vi trenger for å sende ut varer. Vi videreselger heller ikke slik informasjon.

Til slutt:
Er det noe du ikke fikk svar på her, eller har du andre spørsmål vedrørende kjøpsbetingelsene? Ta kontakt! Benytt kontakt-skjemaet på siden eller send en e-post til .
Vi svarer deg så fort vi kan.